veckan som vart.


Har vart jätte dåligt på att blogga denhär veckan men har inte vart hemma så mycket. men tänkte berätta om sportlovet. I måndags var jag på IO med Felice,Simon L,Linus och bille. Bi hade ganska kul faktiskt. På tisdagen sov jag typ hela dagen så blev inte så mycket att göra den dagen drog bara till gården på kvällen. På onsdagen hände inte så mycket var bara på gården va jätte dött eftersom att alla va på IO. Torsdagen var jag ute och på gården. Fredagen va vi och kollade runt i centrum och va på gården har vart dött på gården hela veckan eftersom att alla va i kittelfjäll. På i lördags va det mycket folk på gården eftersom att då hade alla kommit till väsby igen hade ganska kul faktiskt. Och idag har jag vart i centrum med felice vi åt subway sen gick vi hem till henne och sitter och spelar bilspel och jag sitter bara vid datan och kollar runt på facebook och lyssnar på musik,men vi ska väl ut snart antar jag. Imorgon börjar skolan igen känns inge bra.. Men Skriver mera imorgon,och ska försöka bli bättre på att blogga faktiskt Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0