vad är problemet med facebook ?

hejsan kommer inte in på min facebook står bara att jag ska försöka om några timmer jävla skit. Idag va skoldagen helt okej bara grymt trött. Efter skolan åkte jag hem till mamma och packade och hjälpte henne att tvätta. Vid kvart i fem kom pappa och hämtade så gick jag in och lämnade packningen sen gick jag och mötte linus så vi gick hem till mig. Klockan halv åtta drog jag och linus upp till smedby jag gick förbi ladan typ fem minuter sen gick jag till bussen med linus så vi drog till grimsta,elina fillan och emilia mötte mig och evelina utanför mig så gick vi in och hämtade högtalaren så gick vi och satte oss med alla andra och lyssnade på musik sen tog jag bussen hem klockan tio och nu har jag precis duchat ska snart lägga mig och sova är grymt trött. Imorgon ska jag till skolan slutar halv tre då kommer mamma och hämtar mig så ska vi ner till centrum och shoppa och till kvällen blir det väl att åka till gården. Men skriver mera imorgonkväll puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0