Tillbaka till mamma.


Hejsan,idag vaknade jag och fanny klockan åtta gick upp sen gick till skolan va där tills vi slutade drog och sprang på nått band på friskis med fanny och bille också på lunchrasten,efter skolan gick jag och fanny hem till henne sen kom min mamma och hämta mig och fanny så skjusade hon ner oss till centrum sen drog vi hem till mig och hämtade högtalaren sen drog vi till ladan. Vid halv nio drog jag och felice till grimsta för det va helt dött på ladan så vi gick upp till matsalen men där va det inga sen kom vigge och linus så drog dom vi kvart över nio så då kommer elina och några till så vi satt där och lyssnade på musik och snacka. Nu har jag åkt hem till mamma igen efter tre veckor eftersom att hon va i thailand skönt att få träffa henne igen har saknat henne. Just nu kollar jag runt på facebook och lyssnar på musik ska snart lägga mig tror jag är sjukt trött. Imorgon ska jag upp klockan sju för jag tar bussen tio i åtta till skolan. slutar halv tre imorgon inte så jobbiga lektioner imorgon heller. Vet inte vad jag ska göra efter skolan heller men nånting hittar vi på nog. Skriver mera imorgon hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0