Min helg.


Tänkte berätta lite om min helg. I fredags va jag i skolan och efter skolan drog jag till fanny ett tag sen drog jag hem och duchade osv, på kvällen drog jag till gården och va där ganska mycket folk faktiskt. Vid elva gick jag och Linus hem till mig och sov här. På lördag morgon gick vi upp nångång vet inte vilken tid så gjorde jag choklandbollar och han satt och latade sig som vanligt. Sen drog han hem vid tre,då fixade jag mig och åt vid sju gick jag upp till gården och va där hela kvällen sen blev det att Linus sov hos mig på lördagen igen vi kollade på film. På söndagen gick vi upp och gjorde inte så mycket kollade på tv och snackade lite med mamma. Sen drog vi till centrum och va där sen drog vi till ishallen för det var match men det kostade så vi sket i det så drog vi till Linus istället vi låg och pratade om allt sen åt han sen gick vi till bussen klockan sju för att åka ner till norrviken och där var det massa folk så vi va där till kvart i nio för då gick bussen så nu sitter jag i mitt rum och kollar runt på facebook och lyssnar på musik,imorgon börjar jag halv nio så går väl upp halv åtta. Efter skolan ska jag till mamma för att packa eftersom att jag åker till min älskade pappa imorgon och blir där i en vecka. Men nu tänkte jag inte skriva så mycket mer så vi hörs imorgon,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0