nathaliesteiding

hejsan.
inatt sov jag hos malin på morgonen gick vi upp och åt sen
kolla på tv efter det fick jag skjus hem när jag kom hem
duchade jag och fixade mig. när jag var klar drog jag ner
till centrum och mötte malin asya och linnea. på kvällen drog
vi till gården hade ganska kul i början vi köote tårta till nisen
och sjöng för henne fast hon fyllade år förra helgen.
efter det gick vi ner i gympasalen och dansade
hade jätte kul men sen kom fittsnön så då blev man självklart mulad..
när gården stängde drog massa till donken så va vi där i typ en halvtimme
sen fick jag och linnea skjs hem till mig och nu sitter vi soffan och inte gör så
mycket aa hon ska sova här som ni kanske har märkt redan. imorgon vet jag inte
vad som händer man lär ju inte dra ut för då blir man väl söndermulad eller nått.
men skriver mera imorgon på kvällen tror jag. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0