helo

hejsan.
idag har jag vart med elina hela dagen hon sov hos mig inatt. Idag vaknade vi ett då fixade jag mig sen drog hem till henne för hon skulle städa rummet och fixa sig. sen drog vi till min mamma och snackade med henne och fikade. Pratade med mamma om att ta navelpercing så det blir att göra det på onsdag efter skolan,fanny och elina ska följa med mig och ta den. Efter det drog vi ut med theo och sen kom mark och gullik så vi va med dom i typ en kvart sen tog vi bussen till stationen för elina skulle byrta buss där så åkte jag med henne för hon ville inte åka själv. nr vi kommer ner till stationen mötte jag fanny för hon hade vart på bio med några så vi tog samma bussen hem klockan tio. Nu sitter jag bara i sängen och kollar runt på facebook lite ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv sen blir det att sova eftersom att det är skola imorgon-.- börjar halv nio så jag skriver mera imorgon i skolan. heiiipa.
Mina fina tjejer ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0