The shortest word in the world is "I", the sweetest word in the world is "love", and the only one for me is "you"

hejsan. jag vet jag har vart jätte dålig på att blogga förlåt..
ska försöka att bättra men mig grejen är att jag aldrig sitter vi datan.
Men idag har jag studiedag och vaknar såhär tidigt men det är för jag inte kan sova
vet inte vf.. Idag ska jag på lan i pingstkyrkan med kompisar men på dagen vet jag inte vet
jag inte vad jag ska göra träffa evelina efter skolan iallafall sen hittar vi väl på nått. Ska snart gå
och ducha och sen ska jag fixa men sen blir det bara att sitta hemma och vänta på att evelina slutar skolan.
skriver mera  på lanet sen heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0