♥♥♥♥


hejsan. kom hem till mamma för ett tag sen hon hämtade mig hos pappa. Idag har jag vart i skolan började halv nio och slutade halv fyra. I skolan hände inte så mycket fanny va bara på dåligt humör vettefan varför men nu värkar allt vara bra. efter skolan åkte jag hem till min pappa och hämtade min väska sen kom mamma och hämtade mig. Och i ett inlägg jag inte skrev för så längesen berättade jag ju somsakt om thailand med det blir inget för mig för jag började bråka med min mamma så jag får inte åka med.. istället blir det att vara hos pappa i två veckor. Ikväll ska jag till ladan tror jag finns inte så mycket annat att göra för gården är stängd. Och en sak till är att jag ska bli bättre på att blogga också men skriver när jag kommer hem eller imorgon i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0