börjar om på nytt

hejsan. tänkte börja om på nytt igen. vigge gjorde ett inlägg tidiagre idag men nu tänkte jag skriva lite om vad jag gjorde igår och vad jag ska göra idag. igår va jag i skolan och efter skolan drog jag hem och sov ett tag sen vid halv fyra kom elina till mig så va vi hemma hos mig till kvart i sju för då tog vi bussen till gården. det var ganska dött på gården igår men ändå ganska skönt. efter skolan ska jag hem till evelina och hämta mina saker eftersom jag sov där inatt. sen vet jag inte vad jag ska göra, ikväll ska jag iallafall till gården som vanligt. imorgon är det sista dagen i skolan sen är det sportlov. skulle igentligen åka till thailand imorgon men får ju inte åka med så nu ska jag bo hos pappa i tre veckor. Men skriver mera ikväll när jag kommer hem från gården istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0