om helgen.

jätte dålig på att skriva..
I fredags gick jag i skolan till kvart över ett. Efter skolan gikc jag och fanny hem till henne sen gick vi upp till ladan. Senare på kvällen drog jag till gården med felice och där träffade vi massa lite senare blev det bråk.. aja. Vid halv elva drog vi till bredden och satt där och lyssnade på musik. Sen drog alla hem fredagskvällen va en dramakväll.
På lördagen va vi också på gården och vi bredden. Jag malin och asya sov hemma hos asya vi drog til donken med jacob också för han ville absolut ha donken. skola imorgon.. orkar inte börjar redan tröttna .. aja ska förbättra mig på att skriva.*

en bild på mig och felice ´Käärlek`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0