22:33

tjenare. Skoldagen va helt okej började kvart över åtta och slutade ett. Efter skolan drog jag hem och duchade och sen drog jag till micha. Hos micha gjorde vi inte så mycket åt och snackade typ. Vid fem drog vi och träffade krille snabbt och sen tillbaka till smedby. När vi kom tillbaka gick vi upp till ladan och satt där och lyssnade på musik. Kvart i sju tog jag bussen till gården och va där resten av kvällen. Ganska mycket folk där faktiskt. Kom hem runt 10 tog bussen med några. Imorgon blir det skolan ska ha nån fadderdag i skolan ska gå i olika grupper och göra olika saker. Efter skolan vet jag inte vad som händer men vi får se imorgon. skriver imorgon. tjaaba.
bild tagen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0