tillbaka hos pappA

hejsan.
kom hem till pappa för ett tag sen. ska börja fixa mig snart.
Sen ska jag träffa linnea men innan ska jag träffa asya hon ville snacka med mig.
Igår kväll gick jag och linnea och hämtade melvin från breddenskolan halv nio för han hade vart på halloweenkalas eller vad man ska säga. Innan va jag och linnea på gården bara. När vi kom hem gjorde vi inte så mycket kollade bara på tv och lyssnade på musik. Vid kvart o tolv kommer nå jävel och bankar på min ruta och det var jonte b skrämde livet ut mig. han var med putte och några man sen gick dom. Mamma och johnny kom hem runt kvart över tolv. Imorse vaknade jag och linnea typ 10 av att melvin springer runt för vi sov i sofforna. Så vi låg kvar ett tag sen gick vi upp pch åt så tog jag bussen till pappa och linnea åkte hem. Ikväll blir det gården. skriver när jag kommer hem eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: dennis

du är fett söt och snygg!!!

2011-10-24 @ 15:27:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0