måndag 17/9

hejsan.
stannade hemma idag från skolan har ont under navel kan inte äns hosta vet inte vad det är ..
helgen var helt okej fsktikst i fredags vr jag med linnea hela dagen och på kvälen drog vi till gården och vad där hela kvällen. vid 12 drog vi til vår husvagn för vi skulle sova där eftersom att jag inte ville sova hemma för att (han) var hemma så jag sov där med linnea när vi kom dit kollade vi två filmer av tatsiki. sen somnade vi. På morgonen drog vi till mig för att fixa oss. Sen drog vi ut på kvällen drog vi till gården som vanligt skit mycket folk! Den kvällen sov evve med mig i husvagen men hon kom vid 11 för hon hade vart på bio med en kompis. så jag va på gården med andra medans. När hon kom gick vi till gården tills det stängde sen drog vi till bussen, vi fick vänta på bussen i 50 minuter skiiiiit kalt också.. När vi kom fram satte vi på en film och bara kollade på film sen kunnde vi inte somna vet inte varför ?. På söndagen vaknade jag av att mamma ringer mig och säger att det är påväg till husvagnen så jag och evve drog till mig istället och då kom theo också. Så vi var hos mig ett tag sen drog vi upp till gården men det va inga där. Så då skjusade theo mig och evve till henne så gjorde jag och evve piza och theo stog bara och kollade på och väntade på att den skulle bli klar. När vi hade ätit klar skjusade han tillbaka oss till grimsta men det va inga där sen efter en liten stund kom det lite folk. Men på kvällen var det ganska mycket folk även om det är n dryg dag så söndagen blev också ganska lyckad. Ikväll ska jag nog ut med några drar till grimsta. Ska åka till pappa snart eftersom att det är hans vecka nu. skriver mera ikväll heipa.


en bild från i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0