shoo bree

hejsan.
idag vaknade jag och elina vid tolv nån gång sen
drog hon hem för hon börjar bli sjuk. men just nu
sitter jag hemma med linnea just nu hemma hos mig. idag
har jag bara tagit det lungt. var ute med linus oh snurre
ett tag sen träffa vi linnea och fanny och drog till bk och åt.
efter det drog vi till centrum och bara kollade lite. sen drog
jag och linnea till henne för att hon skulle äta sen drog vi till
mig och nu sitter vi bara här och kollar på t och tar det lungt.
imorgon är det skola jag börjar kvart över åtta och slutar tre efter
skolan ska jag träffa linnea vet inte vad vi ska göra med nått hittar vi på
och jag åker till mamma imorgon också. Vet inte vad jag ska göra i
veckan iallafall men skriver mera imorgon efter skolan eller i skolan. heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0