hos elina

hejsan.
har inte skrivit på hela helgen men tänkte börja blogga varje söndag om helgen istället för jag är aldrig hemma på helgerna. det kanske blir nångång ibland att jag skriver på lördagar eller fredagar. Tänkte berätta lite om helgen. I fredags slutade jag ett efter skolan åkte jag och hämta melvin på skolan sen kom elina till mig. vi gjorde inte så mycket lyssnade typ på musik. På kvällen var vi på gården och hos en tjej som heter emelie och satt bara på hennes baksida och snackade. Sen drog jag och elina hem till mig vid kvart över tolv. På lördagen på dagen gjorde vi inte så mycket vi drog till elina hon duchade och fixade sig. sen drog vi till gården och träffade vicktor en halvtimme tidigare. När gården stängde drog jag och elina till husvagnen och kollade på film sen somnade vi. På morgonen idag vaknade jag av att mamma tindra och melvin står och bankar på dörren oc klockan var bara kvart i tolv så det vaknade jag av. Efter tio minuter typ drog jag och elina hem till mig och nu är vi hemma hos elina sen drar vi till grimsta och blir nog där hela  dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0