glad brud :D

hejsan.
är på jätte bra humör vet inte varför.
men idag vaknade jag halv tolv då gick jag upp och fixade
mig sen drog jag till fanny. vi satt bara och snackade har inte
träffat henne på sjuk länge så vi satt bara och snackad
e massa skit. Vid tre drog jag till min mamma för vi skulle fi
ra henne men jag va inte där så länge för va tvungen att
åka hem till min pappa sen och äta. efter maten drog jag
till gården och idag va de sjukt mycket folk. efter gården
drog jag denice och emelia och hämtade högtalaren sen
drog vi ut och lyssnade på lite musik sen fick jag och elina
sjuks hem av nattvandrarna,basse åkte med oss också.
Nr vi kom hem sa linus och benne att vi skulle komma till
gunnes kontor så vi går dit hemmifrån mig men såklart sa
dom bara att dom va där så är dom hemma allt va elinas
fel för jag visste att dom inte vad där men hon sa bara jo
det är dom -.- men sen drog vi hem till mig hon sover här
också. imorgon vet jag inte vad som händer
men skriver mera imorgon heiiiipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0