.

hejsan.
idag började jag kvart över åtta men mamma skjusade
mig kvart över nio till skolan för hade ont i magne när jag
vaknade så jag sov en liten stund till sen åkte vi. i skolan
idag hade vi no språk bild och idrott. efter skolan träffade
jag malin fillan och asya vi va bara hemma hos mig och gjorde
inte så mycket bråkade bara med melvin typ. vid sex drog vi
till gården och va bara där sen lite senare va vi typ utanför gården
och då blev jag malin och fillan nerputtade i en jäla buske av linus och
basse. (hämnd!) finns en video på facebook. när gården stängde följde
jag med evve till busshålplatsen sen gick jag hem och duchade för hade
löv i hela jävla håret.. och nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på
musik och kollar runt på facebook. imorgon börjar
jag 10 men skriver mera imorgon heipa.


En sjukt gammal bild sen vi var hemma hos matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0