hemma

nu har jag kommit hem.
Skolan gick bra idag började 10 och slutade två hade bara två lektioner fast dom va timmar men ända skönt efter skolan gick jag och fanny hem till henne och åt och lyssnade på musik. Sen gick vi och mötte evve för dom skulle byta jacka. Efter det gick vi till mig och hämtade pengar för att jag skulle ner till centrum och köpa ögonbrynspenna. När vi hade gjort det gick vi hem till mig och åt sen gick vi upp till ladan och bara satt där.. Mormor ringde nyss och frågade om jag ville komma och äta hos henne på fredag så drar väl dit ett tag kanske. Men nu ska jag snacka skype med fanny och feffe som vi gör varje kväll så vi hörs imorgon chiao.
tagen hemma hos fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0