22:37

hejsan. skoldagen va helt okej bara trött man annars var den bra vi fick våra datorer idag också skönt. på lunchrasten gick vi till lidl för felice skulle köpa och hon köpte typ upp hela lidl för 86kr haha. Efter skolan gick vi till micha ett tag och lyssnade på musik typ sen gick vi upp till ladan ett tag. Jag fanny och micha fick beställa vad för godis vi skulla ha på ladan så det gjorde vi. Vid fem åkte jag hem och åt och satt typ vid datan ett tag och snackade skype med fanny,felice och linnea. sen drog jag ill fanny sen kom felice dit sen gick vi upp till ladan jag tg bussen nio hem till pappa orkade inte gå det va så jävla kalt ute börjar bli höst..
Nu sitter jag och snackar skype med felice och fanny. Skriver mer imorgon.
bild tagen nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0